Главная » Файлы » Ашық сабақ

Тіктөртбұрыштың ауданын табу

Скачать реферат с сервера 08.11.2010, 01:36
загрузка...
МАТЕМАТИКА
Гүлдана Қабан
Шет ауданы, С. Сейфуллин кенті, Жарық орта мектебі.
Тақырыбы: Төртбұрыштың ауданын табу.
Сабақтың мақсаттары: Тік төртбұрыштың ауданы мен периметрін таба білу. Ауданын табудың жалпы тәсілімен оқушыларды таныстыру.
Дамытушылық мақсаттары: Әр жеке тұлғаның шығармашылық қабілеттерін ұштау. Жеке қабілеті мен белсенділігін дамыта отырып, шығармашылыққа баулу. Алған білімдерін күнделікті өмірде пайдалана білуге дағдыландыру.
Тәрбиелгі: мақсатына жетугге ұқыптылыққа, тапқырлыққа ізденімпаздыққа, өздігінен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Пәнаралық : Байланыс бейнелеу, ана тілі, логика
Сабақтың барысы.
1 Ұйымдастыру кезеңі.
-Жылдың қай мезгілі
- Қыстың қай айы. Желтоқсан
Қандай атаулы күндер Тәуелсіздік күні. Біздің бүгінгі көрсететін біліміміз. Еліміздің тәуелсіздігін нығайта түсу үшін біз білімімізді көрсетуіміз керек.
Үй жұмысын тексеру.
9 ∙4 -18 ∙2 =45 5∙(3+6) =45
20: 5+4∙ 6 =28 (9-5)∙8= 32
Жаңа сабақ
-Барлығымыз оқулықтағы 1- тапсырмаға қараймыз. Суреттен қандай фигураны көріп отырмыз? Тік төртбұрыштың қабырғаларының ұзындығы қалай екен.? Ауданын қалай табамыз?
S=4 ∙2 = 8 (см )
Ережені қортып шығарамыз.
Тік төртбұрыш дегеніміз не? Шаршы дегеніміз не?
Тік төртбұрыштың ауданын қалай табамыз?
Үшбұрыштың неше қабырғасы бар?
Қасиеттерін айту.
Кім жылдам?
1 -қатар
1-тапсырманың (ә) бөлігі
S =3см •3cм = 9см
2-тапсырма
II- қатар
Ұзындығы-5см
Ені-2 см
Периметрі-? III-қатар
Ауданы-?
Шешуі : (5+2) •2=14 (см) S= 4∙4=16 см
Р=14 =(см) Р=(4+4) ∙2= 16 см
5 •2=10(см)
S=10 (см)
Шығармашылық тапсырма.
Есеп -4
Берілгені: Беткі-40(м)
Табаны- ?, 10есе кем
Тереңдігі-?, 1(м) артық

Шешуі: 40:10 +1=5
Жауабы: тереңдігі 5м
Өздік жұмыс
5+0=5 5-0=5 5∙ 0 =0 0:5=0
0+5=5 5-0=5 0 ∙5=0 5:0=0
“Адымда ойлан” ойыны
Тоқсан ауыз сөздің
( Тобықтай түйіні бар)
Екі аяқтыда бөле тату,
(Төрт аяқтыда бота тату)
Елу жылда - ел жаңа
( Жүз жылда қазан жаңа)
Жеті жұрытың тілін біл
( жеті түрлі білім біл)
Мысал -5
“Жеке оқушымен жұмыс”
(15+35):5=10 (161-152) ∙3= 27 9∙ 5-7 ∙ 3=24
(29-14) :5=3 (200-193)∙ 4 =28 8∙ 5 -18 :2=31
“Логикалық тапсырма”
Сағат 5-ті көрсеткенде, оның сағаттық және минуттық тілдері қандай бұрыш жасайды ?
(доғал)
Столдің 4 бұрышы бар: Егер екі бұрышын кесіп тастаса, неше бұрыш қалады ?
( 6 бұрыш)
Әлемдегі ең қатты дауысы бар жануар не ?
( көк кит 1600)
86 санын ешқандай амал қолданбастан 12 арттыр деді досы
Ол қалай арттырды.?
Ертегі желісі бойынша есептеу
Аю мен түлкі екеуі 1 себет балықты бөліп жемекші болады.
Сонда аю: -Сен маған қарағанда есепті жақсы шығарасың ғой
сен бөлші, - депті Түлкі сонда біреуі саған
Аю тақ сан 1+3+5+7+9 =25
Түлкі жұп сан 2+4+6+8+10= 30
Қортындылау: Бүгінгі сабақта не білдік ? Қандай фигуралардың ауданын үйрендік?
Білімді бекіту.
Периметрді қалай табамыз? ауданын қалай табамыз? Шаршы дегеніміз не? Тік төртбұрыштың қасиеті дегеніміз не?
Үйге тапсырма. Өз үйлерінің ауданын тап.

Категория: Ашық сабақ | Добавил: Косжанов
Просмотров: 9340 | Загрузок: 562 | Рейтинг: 4.0/4
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
>